Today is a good day to shop till you drop at H&M.

Dankzij de crisis staan veel zaken even helemaal op zijn kop. Waar normaal gesproken de winkelstraten gevuld zijn met mensen, zijn deze nu voor een groot gedeelte leeg. Deze verandering heeft een grote impact op de retail: het gros van de medewerkers die normaal op de werkvloer aanwezig zijn, zitten nu aan huis gebonden. Een onwerkelijke situatie die wat creativiteit vergt van de werkgever, want hoe wordt er nu omgegaan met deze ‘vrije tijd’?

Laat je inspireren!

Het Zweedse merk H&M wilde niet achterover gaan leunen en greep deze kans met beide handen aan. Educatie en ontwikkeling behoren tot de belangrijkste pijlers binnen deze retail en daarom heeft H&M ervoor gekozen om de online trainingen van GoodHabitz in te gaan zetten.

Werken aan onze persoonlijke ontwikkeling!

Veel organisaties hebben momenteel te dealen met onwerkelijke situaties. Om ervoor te zorgen dat iedereen hier positief uitkomt, is het belangrijk om als bedrijf in verbinding te blijven met je medewerkers. Meer dan ooit tevoren is het tijd om te investeren in persoonlijke ontwikkeling.

H&M, een van ’s werelds grootste modemerken, kiest voor deze richting. Door de huidige crisis zitten veel medewerkers die normaal op de werkvloer staan momenteel aan huis gekluisterd. Zij kunnen klanten nu niet te woord staan en de aandacht geven die ze verdienen. Om de medewerkers hier toch in bij te kunnen spijkeren heeft het Zweedse textielbedrijf gekozen voor online leerplatform GoodHabitz.

Leren op individueel niveau

Met het implementeren van de online trainingen van GoodHabitz werd de focus gelegd op de persoonlijke ontwikkeling van de medewerkers. Met hulp van de GoodScan wordt leren relevant op een individueel niveau. Medewerkers krijgen trainingen aanbevolen die aansluiten bij hun kwaliteiten en groeikansen.

Aan de hand van deze resultaten kunnen de salesmanagers bij H&M focussen op de ontwikkeling van de belangrijkste vaardigheden voor hun medewerkers.

"Via onze interne app delen collega’s hun favoriete trainingen met elkaar, waardoor ze de rest enthousiasmeren hem ook te gaan doen."

Doordat alle managers en de HR-afdeling nauw betrokken zijn, is het mogelijk voor H&M om GoodHabitz succesvol te implementeren binnen de organisatie.

Dit is een inspirerend verhaal voor alle bedrijven die te maken hebben met ongebruikelijke situaties, maar die toch dat extra stapje voor hun medewerkers willen zetten. Meer weten? Download het volledige verhaal en lees het interview met Angelica Witteman (Recruitment & Development Manager) bij H&M.

Download de
volledige H&M case!

Deze grote retailer heeft zijn slag al geslagen. Nu is het de beurt aan jou om met online leren aan de slag te gaan. Lees het volledige verhaal van H&M en ontdek hoe GoodHabitz kan helpen om jouw winkelmandje te vullen.

Lees het hele verhaal hier!

Today is a good day to
meet and read!

Lees de succesverhalen van onze klanten en laat je inspireren!